لیلا سادات هاشمیلیلا سادات هاشمی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

/لیلا سادات/

نظرات (9)

محبوبه مامان ترنم
26 تیر 92 22:54
اینشاالله که به سلامت به دنیا بیاد.




ممنون از لطفتون/


مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
30 تیر 92 2:30
وااااااااااای مبارکه ////
ایشالا قدمش مبارک باشه ...
امیدوارم صحیح و سالم دنیا بیاد ///
آرزوی سلامتی برای لیلا کوچولو و مامانیش دارم ...



ممنون از لطفتون/
شقایق
1 مرداد 92 2:59
ایشالا هم کوچولوتون سلامت به دنیا بیاد هم مامانش سلامت باشه


ممنون/
مام سه فرشته
3 مرداد 92 1:09
خوشحال شدم،

ایشالله که قدم لیلا خانمی هم برای شما و هم وجود نازنینش خوش یمن ومبارک باشه.




ممنون/


mamane m@ni
3 مرداد 92 1:45
ایشالا لیلا جون به سلامتی پاش رو توی دنیا بزاره و وجودش برکت باشه برای زندگیتون


ممنون/
سید احمد هاشمی
3 مرداد 92 9:40
سلام داداش
امیدوارم به سلامتی بدنیا بیاد و منم بتونم هرچی زودتر بیام و ببینمش
سلام برسون


اینشالله داداش گلم, ممنون که سر زدی/
jjjj
5 مرداد 92 16:37
سلام اقا سید جواد
خودت بگو این انصافه؟
پس پسر بزرگت چی ؟براش وب درست نمی کنی؟
یه کم فک کن


راستش رو بخوای دارم رو عکسهاش کار میکنم انشالله به زودی یه وبلاگ خوشگل براش درست میکنم, از تذکرتون ممنون/
داش كوچيكه
8 مرداد 92 6:06
بابا نگران نباش بخدا توكل كن ماهم توفكر بعدي خواهيم بود.دنيا اومد بعدي رو بچسب.يادت نره ايميل درست كني..........نظر تو وبلاگ سيد علي دادم.


ممنون/
خواهر زادت*مامان سید علی*
15 مرداد 92 6:02
سلام دایی گلمم خوبی؟؟؟ دلم بی نهایت برات تنگ شدههه .. امیدوارم نی نی نازتون به سلامی بیاد توی بغلتون و همیشه شاد باشید کنار هم.